Bestelling & Betaling

Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen omtrent bestelling en betaling. Wij zullen er altijd alles aan doen om jouw winkelervaring bij ons fantastisch te laten zijn. Mocht je vraag er niet bij staan, neem dan gerust contact met ons op.

Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt op onze webshop afrekenen met iDeal, Bancontact, creditcard (Visa of Mastercard) of Klarna betaal later.

Kan ik bij Van Juweelste achteraf betalen?
Ja, je kunt bij bestellen kiezen om te betalen via Klarna.

Klarna voert voor Van Juweelste de volledige betaling achteraf uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van Klarna ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. De uiterste termijn hiervoor is 30 dagen. Betaal je rekening op tijd om verhoging te voorkomen! Van Juweelste staat hiervoor niet garant. Klarna voert, ter goedkeuring van je verzoek om te betalen, een gegevenscontrole uit. Klarna heeft een strikt privacybeleid zoals omschreven in Klarna’s privacy statement. Mocht je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kun je het aan te kopen product alsnog betalen met een andere betaalmethode. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de Klarna website.

Belangrijk, dus let op! Klarna staat los van Van Juweelste. Dit betekent dat wanneer je kiest voor Klarna de betaling ook via Klarna verloopt. Mocht je hier vragen over hebben, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Klarna, zoals te vinden is op de website van Klarna.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.